keskiviikko 28. toukokuuta 2014

Kauan ne kestikin

Heippa hei! Ostin vähän aikaa sitten ratsastushaskat, merkkiä Horze, Kodin Terrasta. Ehkä kuukauden käytin pari kertaa viikossa ja ne on jo rikki. Ärsyttää koska muuten ihan mukavat mustat hansat. Eniten kulumaa on sormien välissä jossa on ohjat. Ehkä mä seuraavalla kerralla satsaan enemmän rahaa joihinki hyviin hanskoihin.. Vaikka onhan Horzella toki hyviäkin tuotteita ja paljon mulla onkin Horzea, mutta hanskoja en ehkä heti oo ostamassa. Kesällä ei onneks tarvii nuin paksuja hanskoja kun nuo on ( toivottavasti), paitsi eihän sitä suomen kesästä koskaan tiedä... Vai mitä?



Kertokaa jotain hyviä laatumerkkejä?

7 kommenttia:

  1. Itse olen viime aikoina ihastunut RSL:n hanskoihin. Omat hanskani ovat RSL Paris-malliset, ja ovat aivan älyttömän kivat kädessä! Näiden hanskojen rinnalla jäivät omat Roeckelit nurkkaan, viimeisen kolme kuukautta olen nimittäin RSL:ää käyttänyt, ja hanskat ovat edelleen kuin uudet! Suosittelen. :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi hyvä! Mistä näitä saa? :)

      Poista
    2. Omani ostin Parkanon ratsutarvikkeesta, mutta kyseisiä hanskoja löytyy myös netistä mm. Hipposportista. Hipposportin hinnat ovat aika tyyriitä, mutta suosittelen Googlettamaan niitä jostain halvemmalla, uskon nimittäin niitä löytyvän myös huomattavasti edullisemmin. Kokonsa puolesta RSL on aika samaa luokkaa, kuten mm. Horse Comfort, Eurohunter ymt, itse käytän joka edellä mainitussa merkissä kokoa M.

      Poista
    3. Kiitos paljon tästä! Käyn kyllä kattomassa ;)

      Poista
  2. Horze Lisbonit on minulla ollut kohta vuode, eikä yhtään reikää :)

    VastaaPoista